Naprzód Audi R8 V12

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi R8 V12

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Znasz super sport ~3? Pewnie tak. A co byś powiedział na nowy silnik V12, twin-turbo o pojemności 6.0 litrów? Prawda, że to niespodzianka? Moc tego mega-silnika wynosi 493 koni i kosmicznych 1000 NM...

Znasz super sport ~3? Pewnie tak. A co byś powiedział na nowy silnik V12, twin-turbo o pojemności 6.0 litrów? Prawda, że to niespodzianka? Moc tego mega-silnika wynosi 493 koni i kosmicznych 1000 NM. Lecz nie jest to zbyt dobre dla pędzących opon, ponieważ czasami nie są w stanie tego opanować. A teraz ta największa niespodzianka, którą jest DIESEL. Są to pierwsze zdjęcia koncepcji dieselowej, którą firma zaprezentowała na Detroit Motor Show.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

Audi obiecuje, że silnik spełni normę emisji euro6, która będzie obowiązywać od roku 2014. Głównie dzięki temu będzie należeć do nowej technologii AdBlue, która obniża emisję. I przez to jest on nazywany modelem ,,ekologicznym", Audi R8 TDi nie należy do powolnych samochodów, jest właśnie na odwrót. Całkowity moment obrotowy wynosi od 1750 ot/min aż do granic 3000 ot/min. Przyspieszenie 0-100 km/h samochód ten osiąga w 4.2 s, co jest o 0.6 s lepszym wynikiem niż klasyczne R8. Prędkość maksymalna wynosi 290 km/h. W wyposażeniu standardowym znajdziesz także ceramiczne hamulce.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

I pomimo tego, że nowa R8 jest niezwykle szybka, najprawdopodobniej jej dźwięk nie będzie zbyt sportowy. Chociaż Audi obiecało, że postara się ulepszyć dźwięk, nie można przewidzieć żeby osiągnął jakość modelu z silnikiem benzynowym V8 4.2 FSI. Czerwone pole obrotomierza zaczyna się na 4500 ot/min. Wnętrze jest bardzo podobne jak w modelu klasycznym. Ten ostry diesel w najbliższym czasie dostanie się do modeli ~1 a ~2. Koncern zastanawia się także nad otwartym modelem spider. R8 TDi posiada nowe otwory wentylacyjne oraz ulepszoną przednią maskę chłodnicy. Bardzo mu to służy, jak nigdy przedtem.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 10

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Audi R8 V12


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.