Naprzód Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Producent samochodów Seat potwierdził dziś rozwój ostrej i ekologicznej wersji swojego hatchbacku Ibiza nowej generacji. Najbardziej ostra wersja nosi klasyczną nazwę Cupra, natomiast „zielona” wersja nazywa się Ecomotion.

Producent samochodów Seat potwierdził dziś rozwój ostrej i ekologicznej wersji swojego hatchbacku Ibiza nowej generacji. Najbardziej ostra wersja nosi klasyczną nazwę Cupra, natomiast „zielona” wersja nazywa się Ecomotion. Przyjrzyjmy się bliżej podstawowym informacjom o nowych modelach.

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Model Cupra można poznać już na pierwszy rzut oka. Z tyłu dominuje centralnie umieszczona ogromna końcówka układu wydechowego, która jest częścią dyfuzora. Znajdują się tu również duże, lite koła oraz wloty powietrza z przodu i z tyłu. Przy hothatchu najważniejszy jest silnik, a o nim naprawdę warto wspomnieć. Pod maską znajduje się czterocylindrowy silnik o pojemności 1.4 l, który wyposażono w turbosprężarkę i kompresor oraz rozwija najwyższą moc 175 KM. Spotkać go można na przykład w Golfie GT. Będzie można go połączyć z siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów DSG. Nie są na razie znane parametry jazdy, ale można oczekiwać przyspieszenia 0-100 km/h w 7 sek., a maksymalna prędkość powinna oscylować wokół 230 - 240 km/h.

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Najbardziej zieloną Ibizę wyposażono dobrze dobranym, białym okryciem. W przeciwieństwie do Cupry wygląda trochę jak nieszkodliwy baranek, ale dla ludzi, którzy dbają o naszą planetę, jest to idealny samochód. Pod maską znajduje się trzycylindrowy silnik diesel 1.4 TDI o najwyższej mocy 78 KM. Nie chodzi o żadnego sprintera, ale guzdrałą też nie jest, a jeśli utrzymujesz silnik na optymalnych obrotach, doczekasz się całkiem szybkiej jazdy. Główną dewizą tej wersji jest oczywiście zużycie i niska produkcja CO2 na jeden km jazdy. Zużycie sięga ok. 4,5 litra, emisja CO2 na 1 km to 99 g, niemały wpływ na to mają również specjalne wąskie koła o wymiarach 175/70. Oba modele zostaną oficjalnie przestawione w tym roku w paryskim autosalonie.

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

Seat Ibiza Cupra i Ecomotion

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Seat Ibiza Cupra i Ecomotion


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.