Naprzód Audi TT RS

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi TT RS

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Dziś uchwycono na testach ostrą wersję popularnego coupe Audi TT z oznaczeniem RS. Sprzedaż samochodu rusza w lipcu 2009 roku. Najprawdopodobniej wyglądać będzie jak wersja przedprodukcyjna, którą przedstawiają zdjęcia.

Dziś uchwycono na testach ostrą wersję popularnego coupe Audi TT z oznaczeniem RS. Sprzedaż samochodu rusza w lipcu 2009 roku. Najprawdopodobniej wyglądać będzie jak wersja przedprodukcyjna, którą przedstawiają zdjęcia.

Audi TT RS

Audi TT RS

W przeciwieństwie do modelu seryjnego ostra wersja będzie o wiele bardziej agresywna. Wersja podstawowa oferuje większe koła, potężne podwójne końcówki systemu wydechowego oraz tylny dyfuzor. Nie minęło dużo czasu od tego, jak Audi ogłosiło wersję S z silnikiem 2.0 TFSI, który nastrojony jest na 268 KM, jednak nowa wersja RS idzie trochę dalej. Będzie to konkurent Porsche Cayman i Nissan 370Z, czyli musi oferować o wiele lepszą moc, niż wersja S. Napęd zapewnia silnik benzynowy o pojemności 2.5 litra, który rozwija najwyższą moc 340 KM, co gwarantuje doskonałe doznania za kierownicą. Ten pięciocylindrowy silnik pochodzi aż z Ameryki, gdzie napędza sedana Jetta. Według wstępnych informacji Audi TT RS powinno przyspieszyć z 0-100 km/h w mniej więcej 5 sek., co klasyfikuje go do kategorii supersamochodów.

Audi TT RS

Audi TT RS

Maksymalna prędkość samochodu będzie elektronicznie ograniczona do 250 km/h, bez ograniczania mogłaby sięgnąć 280 - 290 km/h. Ze względu na taką moc oczywiste jest, że dla utrzymania dostatecznej trakcji musiał zostać użyty napęd na wszystkie koła Quattro. Silnik wydaje właściwe, ostre dźwięki i jest naprawdę dobrze dobraną jednostką napędową dla tego typu samochodu. Do dyspozycji będzie manualna sześciostopniowa skrzynia biegów lub automatyczna przekładnia S tronic. Audi TT RS jest tak szybki nie tylko dzięki silnikowi i napędowi na wszystkie koła, podwozie zostało wykonane z aluminium, samochód waży jedyne 1400 kg, co oznacza 250 KM na tonę wagi auta. Sprzedaż rusza w lipcu przyszłego roku, a cena podstawowa będzie prawdopodbnie oscylować wokół 45 tys. funtów (ok. 208000 PLN).

Audi TT RS

Audi TT RS

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 3

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Audi TT RS


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.