Naprzód Jaguar XK - facelift 2009

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Jaguar XK - facelift 2009

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Przygotowaliśmy dla was dzisiaj prezentację nowego modelu Jaguara XK, który został przygotowany w dwóch wersjach coupé oraz sedan. Test najnowszych wozów został przeprowadzony w Ameryce.

Przygotowaliśmy dla was dzisiaj prezentację nowego modelu Jaguara XK, który został przygotowany w dwóch wersjach coupé oraz sedan. Test najnowszych wozów został przeprowadzony w Ameryce. Zapraszamy do zapoznania się z naszą recenzją.

Jaguar XK - facelift 2009

Współczesna wersja należy do najpiękniejszych modeli, jakie zostały wyprodukowane w tej kategorii. Z przodu nie zmieniło się za dużo: pozostawiono zaokrągloną maskę, ale pod przednimi światłami znajdują się otwory wentylacyjne obramowane aluminium. Lusterka tylne wyposażone są w blinkry, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne i korzysta z tego wiekszość producentów samochodowych. Tylne światła także są zakryte paskiem, który wyraźnie sięga aż na boki wozu i składa się z diod LED, które mają znacznie lepszy czas reakcji niż normalne światła. Także nowy model kabrioleta będzie wyposażony w składany materiałowy dach, który co prawda wymaga większej opieki i uwagi, ale za to sprawia bardzo stylowe wrażenie i ma troszkę nalot retro. Jaguar jest jedną z niewielu firm samochodowych, która swoje nowe wozy buduje w oparciu o historię i klasykę. Wnętrze będzie wyposażone w nowy system multimedialny posiadający chociażby zintegrowaną nawigację satelitarną oraz lepsze dopracowanie. Oba modele będą jedynie posiadały jedynie po dwa siedzenia i oba wyposażono w dość małe drzwi, dlatego większe osoby mogą mieć lekki problem z dostaniem się do środka.

Jaguar XK - facelift 2009

Jaguar XK - facelift 2009

Pod maską znajdziecie klasyczny oraz całkiem nowy napęd. Oczywiście pojawi się tu także pierwszy twin-turbo diesel Jaguara. Ten sześciocylinder będzie posiadał pojemność 3 litry i jest w stanie osiągnąć moc 271 koni oraz moment obrotowy 600 Nm. Z takim silnikiem Jaguar XK jest w stanie osiągnąć prędkość 100 km/h w czasie mniejszym niż 6s (badziej dokładnie, w czasie 5.7s), a jego największa prędkość będzie ograniczona elektronicznie na 250 km/h. Jakość tego silnik na diesla będą musieli pochwalić i zaprzysięgli wrogowie silników tego typu. Do dyspozycji będzie klasyczny silnik sześciocylindrowy i dwa ośmiocylindrowe o dużej pojemności 5 litrów (dokładniej 4997cc). Słabsza wersja osiągnie moc 400 koni, ale dla ostrej wersji XKR będzie przygotowana wersja przełączana kompresorem o mocy 500 koni, która pojawi się w sedanie Jaguar XF-R (konkurent BMW M5).

Jaguar XK - facelift 2009

Jaguar XK - facelift 2009

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Jaguar XK - facelift 2009


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.