Naprzód Nissan GT-R SpecV

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nissan GT-R SpecV

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Porsche powinno zacząć na siebie uważać, ponieważ do sprzedaży trafiła najnowsza wersja Nissana GT-R SpecV, który na początku roku był przedstawiony na rodzimym rynku w Japonii. Zapraszamy do zapoznania się z tym drapieżnym wozem.

Porsche powinno zacząć na siebie uważać, ponieważ do sprzedaży trafiła najnowsza wersja Nissana GT-R SpecV, który na początku roku był przedstawiony na rodzimym rynku w Japonii. Zapraszamy do zapoznania się z tym drapieżnym wozem.

Nissan GT-R SpecV

Główne zmiany są widoczne w obniżeniu wagi, która była możliwa do osiągnięcia dzięki wykorzystaniu nowoczesnych materiałów jakim jest chociażby włókno węglowe, z ktorego wykonano kilka elementów. W porównaniu do poprzedniej generacji, SpecV sprawia wrażenie samochodu bardziej sportowego. Testowaliśmy model przystrojony w elegancką głęboką czerń, która wydaje się najodpowiedniejszym kolorem dla tego wozu. Design samochodu podkreślały także czarne koła, z których wystawały wielkie hamulce tarczowe. Inny wariant kolorystyczny nie będzie do dyspozycji. We wnętrzu znajdziecie dwa siedzenia sportowe Recao z wyraźną linią boczną oraz wiele elementów wykonanych z włókien węglowych. Poza tym wnętrze jest bardzo podobne do wnętrza wozów z tej serii. Wykorzystany plastik jest wysokiej jakości i nie mieliśmy najmniejszych zastrzeżeń co do dopracowania. Dominującym elementem w części tylnej jest ogromna końcówka rury wydechowej, która jest stylowo pociągnięta warstwą aluminium.

Nissan GT-R SpecV

Nissan GT-R SpecV

Wnętrze powinno być wystarczająco przestronne, ale ponieważ auto posiada małe drzwi, wyższe osoby mogą mieć problem z wsiądnięciem. Koła są dziełem oddziału tuningowego Nissana i noszą nazwę NISMO (Nissan Motorsports). Wyprodukowano je ze stopu aluminium, czego wynikiem jest niska waga. Same hamulce wyprodukowane są z połączenia włókien węglowych z aluminium, co gwarantuje wystarczającą moc oraz wytrzymałość. Za napęd wszystkich czterech kół odpowiada przepinany sześciocylinder o pojemności 3.8l oraz mocy 490 koni. Dzięki zmniejszeniu wagi, zmniejsza się także zużycie paliwa, ale w przypadku tego typu wozów nie odgrywa to decydującej roli. Ważniejsze są przeżycia jakie wyniesiecie podczas jezdy tym wozem, a możemy was zapewnić, że Nissan GT-R SpecV nie zna litości. Jest to auto przeznaczoe dla bardziej doświadczonych kierowców, chociaż powinno prowadzić się bez najmniejszego problemu, to jednak wymaga pewniejszej i bardziej obytej ręki. Emisja CO2 jest 298g/km i dla porównania z jego największym konkurentem, a mianowicie supersportowym wozem Porsche 911 Turbo (emisja 307g/km), jest to dość dobry wynik. O Nissanie GT-R mówiło sie jako o tanim samochodzie sportowym, który jest w stanie dorównać i bardziej bezwzględnym samochodom sportowym. Jeżeli zdecydujecie się na ten wóz, musicie liczyć się jednak z ogromnym wydatkiem 114 tysięcy funtów, co jest więcej niż w przypadku konkurencyjego Porsche 911 Turbo.

Nissan GT-R SpecV

Nissan GT-R SpecV

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Nissan GT-R SpecV


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.