Naprzód Audi TT RS i TT Roadster RS

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi TT RS i TT Roadster RS

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Niedawno Audi zaprezentowało pierwsze fotografie nowego modelu coupe TT RS w wersji coupe i coupe cabrio. Auto po raz pierwszy zostało zaprezentowane podczas autosalonu w Genewie.

Niedawno Audi zaprezentowało pierwsze fotografie nowego modelu coupe TT RS w wersji coupe i coupe cabrio. Auto po raz pierwszy zostało zaprezentowane podczas autosalonu w Genewie. Dziś zaprezentujemy pierwsze oficjalne informacje.

Audi TT RS i TT Roadster RS

Audi TT był jednym za najpopularniejszych sportowych samochodów tej firmy, choć czasem wynikały problemy z silnikiem 1.8 turbo, sprzedaż i tak była bardzo wysoka. Na szczęście nowy model posiada ulepszony silnik. Wybór między slnikami jest bardzo bogaty i do najlepiej sprzedających się należy czterocylidnrowy silnik 2.0 TFSI z mocą 200 koni, który oferuje świetną dunamikę oraz przystępne zużycie paliwa. Dla niektórych, 200 koni mechaniczych to mało, dlatego Audi spełnia życzenia swoich klientów i zaoferowało TT RS. Od klasycznego modelu rozpoznacie go już na pierwszy rzut oka dzięki zupełnie innemu designowi. Wersja TT RS posiada iną maskę przednią a z tyłu dominujacym elementem jest podwójna rura wydechowa oraz poprzeczne skrzydło, które jest odpowiedzialne za większą stabilizację przy dużych prędkościach. Z przodu, jak i z tyłu, znajduje się logo RS, dlatego na pewno nie pomylicie go ze standardowym modelem. Wersja coupe cabrio będzie wyposażona także w składany dach oraz dostępna będzie w błękitnym kolorze, co na pewno przykuje uwagę każdej mijanej osoby. Wnętrze powinno być bardzo zblizone do standardowej wersjii, dlatego oczekujcie świetną jakość dopracowania, dobrą ergonomikę oraz stylową, trójramienną kierownicę.

Audi TT RS i TT Roadster RS

Największe zaskoczenie czekało na nas ukryte pod masą. Za napęd będzie odpowiedzialny pięciocylindrowy silnik na benzynę o pojemości 2.5 litra, który osiągnie najwyższą siłę 300 koni mechanicznych. To powinno wystarczyć na przyśpieszenie z 0-100 km/h za niecałych 5 sekund i maksymalna szybkość będzie ograniczona elektronicznie na 250 km/h. Dużym plusem tego silnika, jest możliwość rozbudowy. Dlatego jesteście w stanie po niewielkiej inwestycji, osiągnąć jeszcze wiekszą siłę. Jak to bywa zwyczajem u modeli RS, auto posiada napęd na wszystkie cztery koła. Do dyspozycji będzie prawdopodobnie sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów oraz siedmiostopniowa automatyka z możiwością podświetlenia przestrzeni pod kierownicą. O samej jeździe na razie nic nie wiadomo, ale na pewno auto przy większych prędkościach będzie posiadać większą stabilność, którą osiągnie dzięki tylniemu skrzydłu oraz tylniemu dyfuzorowi. Auto powinno pojawić się w sprzedaży w połowie lata za prognozowaną cenę ok. 40 tysięcy funtów.

Audi TT RS i TT Roadster RS

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Audi TT RS i TT Roadster RS


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.