Naprzód Opel Insignia 2.0 CDTI

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Opel Insignia 2.0 CDTI

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Dzisiaj przedstawiamy wyniki pierwszych testów samochodu Opel Insignia w wersji 2.0 CDTI. Jest to następca popularnego sedana klasy średniej – Vectry, niemniej jednak nowa wersja ma do zaoferowania ciekawszy design i mnóstwo nowych elementów.

Dzisiaj przedstawiamy wyniki pierwszych testów samochodu Opel Insignia w wersji 2.0 CDTI. Jest to następca popularnego sedana klasy średniej – Vectry, niemniej jednak nowa wersja ma do zaoferowania ciekawszy design i mnóstwo nowych elementów.

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

Klasa średnia samochodów jest po prostu przepełniona, każdy producent chce się w tej kategorii wykazać. Nowy Opel Insignia jest następcą popularnego samochodu Vectra, który w ostatnich latach pozostawał trochę w tyle za konkurencją. Pod względem designu Insignia jest o wiele bardziej efektowna. Nie chodzi jednak o najbardziej pożądany samochód w tej kategorii, ale i tak bardzo nam się podobał. Przednia część nie jest zbyt wyraźna, ale za to tylna na pewno przyciągnie uwagę. Samochód wyglądałby o wiele lepiej w trochę bardziej agresywnym kolorze. Kompletne wymiary Insigni to 4830/1856/1498 mm, jest więc o 110 mm krótszy niż Ford Mondeo, który wciąż uważany jest za jeden z najlepszych samochodów w klasie średniej. Wnętrze jest wystarczająco przestronne, kierowca i pasażerowie nie będą skarżyć się na brak miejsca.

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

Jakość materiałów we wnętrzu jest na bardzo wysokim poziomie, podobnie jak całkowite wykonanie, nic nie zakłóciło tego wrażenia. Napęd zapewnia czterocylindrowy silnik o pojemności 1955cc, który rozwija maksymalną moc 128 KM przy 4000 obrotów/min, moment obrotowy 300 Nm w granicach 1750-2500 ob/min. Silnik jest zrównoważony, jeździ bez wyraźnych wibracji, turbodoładowanie jest niemal niewyczuwalne. Dynamika auta jest przeciętna, przyspieszenie 0-100 km/h osiąga w 11.1 sek, a maksymalna prędkość dochodzi do 205 km/h. Zużycie bez większych ograniczeń schodzi poniżej 6 litrów.

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

Precyzyjna skrzynia biegów ma sześć stopni, napędzana jest oczywiście tylko przednia oś. Nepęd na wszystkie koła zarezerwowany jest dla ostrej wersji OPC. Własności jazdy są bardzo zrównoważone i z pewnością należą do zalet samochodu, zakręty pokonuje pewnie przy bardzo małym nachyleniu. Opel Insignina pomimo swoich własności jazdy nastawiony jest raczej na komfort i dłuższe podróże, czemu odpowiadają wygodne siedzenia. Generalnie jest to ponadprzeciętny samochód, który oferuje wszystko, co oczekiwalibyśmy po tego rodzaju aucie, łącznie z udanym designem.

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 13

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Opel Insignia 2.0 CDTI


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.