Naprzód Porsche Cayman S 2009

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche Cayman S 2009

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Według pierwszych informacji oraz zdjęć, nowe Porsche Cayman nie zapowiadało się zbyt obiecująco. Jest to model dość dziwnie wyglądający, wyposażony w 17-calowe koła, który mimo to zadziwił swoją popularnością.

Według pierwszych informacji oraz zdjęć, nowe Porsche Cayman nie zapowiadało się zbyt obiecująco. Jest to model dość dziwnie wyglądający, wyposażony w 17-calowe koła, który mimo to zadziwił swoją popularnością. Cayman jest jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli tej firmy.

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

Jego wyważenie oraz łatwość w sterowaniu czynią z niego jedno z najlepszych coupe w swojej kategorii. Niektórzy użytkownicy zarzucali autu małą moc, dlatego Porsche wprowadził mocniejszy model oznaczony jako Cayman S. Jego design jest dość specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu. Tylne światła są w całości złożone z diod LED, światła przednie także je posiadają i służą do świecenia w ciągu dnia. We wnętrzu odkryjecie najnowszej generacji system multimedialny, który jest sterowany za pomocą ekranu dotykowego. Jak zawsze wnętrze daje świadectwo perfekcji i jakości wykonania. Dominuje w nim duży obrotomierz, stylowa trójramienna kierownica, która idealnie dopasuje się do ręki. Wnętrze dysponuje zaskakującą ilością miejsca i to jak dla kierowcy, tak i dla pasażerów. W części tylnej wozu dominuje podwójna końcówka rury wydechowej. Testowany model dotarł do nas w dość nietypowym kolorze, a mianowicie w zielonym, co mu pasowało i świetnie kontrastowało z żółtym kolorem hamulcy tarczowych o dużej średnicy.

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

Pod maską znajdziecie dobrze już znany sześciocylinder typu boxer o pojemności 3436cc, który w porównaniu do swojego poprzednika przybrał zdecydowanie na sile. Największa moc silnika to teraz 315 koni w 7200 obr/min i momencie obrotowym 370 Nm przy 4750 obr/min. Silnik jest bardziej żywotny i dynamiczniejszy niż w normalnym modelu, co można poznać przede wszystkim po przydaniu gazu. Możliwości jakie osiąga na drodze są oszałamiające. Przyśpieszenie z 0-100 km/h przebiegnie w czasie 5.1 s, a jego największa prędkość to 275 km/h. Auto posiada napęd jedynie na tylne koła, który jest sterowany za pomocą świetnej siedmioprogowej, automatycznej skrzyni biegów. Skrzynia biegów jest wystarczająco szybka i świetnie dostosuje się do wybranego stylu jazdy. Możecie także kierować manualnie. Sterowanie auta jest bezproblemowe i z tej strony można śmiało powiedzieć, że jest jednym z najlepszych aut w swojej kategorii dostępnych obecnie na rynku. Na drodze zachowuje się bardzo wyważenie i za kierownicą będziecie czuli się pewnie i bezpiecznie. Porsche Cayman S to idealne auto dla tych, którzy chcą tanie ale przy tym świetne auto, jakim Porsche jest w 100%. W dzisiejszych czasach można śmiało powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych wozów tej firmy.

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

Porsche Cayman S 2009

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Porsche Cayman S 2009


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.