Naprzód Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

MPV od zawsze były użytecznymi i praktycznymi samochodami. Nigdy też nie były przeznaczone do zabawy. Aż do chwili, kiedy na rynku pojawił się nowy Citroen C3 Picasso, który wnosi do szeregów MPV świeży powiew i na pewno zasłuży na waszą uwagę.

MPV od zawsze były użytecznymi i praktycznymi samochodami. Nigdy też nie były przeznaczone do zabawy. Aż do chwili, kiedy na rynku pojawił się nowy Citroen C3 Picasso, który wnosi do szeregów MPV świeży powiew i na pewno zasłuży na waszą uwagę.

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Rozpoczniemy od designu, który jest w stylu funki i dzięki błękitnemu kolorowi przeznaczony głównie dla młodych rodzin. Przede wszystkim spodobała nam się część przednia, która ozdobiona jest stylowymi reflektorami oraz napisem Picasso, który umieszczony jest obok loga Citroenu. W części tylnej na uwagę zasługują światła przeciwmgielne, które umieszczone są nietradycyjnie wysoko, zaraz pod klapą bagażnika. Jest to całkiem eleganckie rozwiązanie, a do tego otwór kufru bagażowego umieszczony jest całkiem nisko, co zdecydowanie ułatwia wkładanie do niego rzeczy. Co więcej, przestrzeń w bagażniku jest wystarczająco przestronna. Jego pojemność to 500 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń powiększy się aż do 1500 litrów. W tej kategorii aut nie jest to za często spotykane. Wnętrze należy do całkiem udanych. Znajdziecie w nim stylową trójramienną kierownicę, która pochodzi z modelu C1 oraz sterownik podwójnej klimatyzacji. Kierowca jak i pasażer mogą ustawić dwa różne poziomy ogrzewaia i chłodzenia według własnych potrzeb. Przestrzeń z przodu jest wystarczjąca, ale na tylnych siedzeniach większe osoby mogą mieć trochę problemu z komfortową jazdą. Testowany model jest wyposażony w dach panoramiczny, która bardzo przyjemnie wentyluje przestrzeń oraz sprawia wrażenie, że wnętrze jest dużo większe niż w rzeczywistości. Do wyboru macie cztery rodzaje napędu, dwa na benzynę (1.4 i 1.6 o mocy 95 oraz 120 koni) i dwa na diesla (1.6 HDi o mocy 90 oraz 110 koni).

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Za napęd testowanego modelu był odpowiedzialny najsilniejszy silnik na diesla 1.6 Hdi. Ten silnik wydaje się idealnym napędem – kombinuje świetną dynamikę z przyjemnie niskim zużyciem paliwa. Przy pojemności 1560cc posiada moc 110 koni oraz 4000 obr/min oraz 250 Nm przy 1750 obr/min. Przyśpieszenie z 0-100 km/h przebiegnie w czasie 11.2 s, a maksymalna prędkość samochodu to 185 km/h. Do największych plusów należy zaliczyć niskie zużycie paliwa (pod 5 litrów) oraz bardzo przyjemną pracę silnika. Auto posiada napęd tylko na przednie koła oraz pięciostopniową, manualną skrzynię biegów. Jazda założona jest głównie na komforcie. Auto prowadzi się bardzo wygodnie i bezproblemowo. Całość jest dopracowana do najmniejszczego szczegółu, co na pewno wpływa jakość jazdy.

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso to świetne, małe MPV, które zachwyciło nas udanym designem oraz wysokimi wartościami użytkowymi. Oprócz tego oferuje wysokiej jakości wnętrze oraz bardzo przyjemne cechy samej jazdy w komforcie.

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

Citroen C3 Picasso 1.6 HDi

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Citroen C3 Picasso 1.6 HDi


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.