Naprzód Saab 9-3X 2.0T

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Saab 9-3X 2.0T

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Saab 9-3X to trochę wyższy standard samochodu, który przoduje przede wszystkim dzięki swojemu świetnemu designowi oraz napędowi na cztery koła. Silnik jest wystarczająco silny a całość sprawia bardzo przyjemne wrażenie.

W niedawnej recenzji przedstawiliśmy wam nowego Saaba 9-3X. Dziś zaprezentujemy pierwsze wyniki testu drogowego, który przeprowadziliśmy na modelu z silnikiem 2.0T i napędem na cztery koła. Przyjrzyjmy się pierwszym wynikom.

Saab 9-3X 2.0T

Seria tych samochodów staje się coraz bardziej popularna z czym wiąże się rozrastanie się rodziny. Kombi średnich i niższych niż średnia klas, z napędem na cztery koła oraz z ochronnymi elementami karoserii, są nie tylko praktyczne ale także bardzo wyraźne pod względem designu. Saab bardzo się nam spodobał a szczególnie korzystanie wygląda kombinacja białego metaliku z ciemniejszym plastikiem. Njawyraźniejszym elementem jest maska przednia. W części tylnej dominują stuningowane światła oraz podwójna rura wydechowa. Kombi posiada całkiem niezłą przestrzeń na bagaże. Wnętrze jest bardzo udane, posiada wystarczająco dużo miejsca do komfortowej jazdy a na tylnych siedzeniach będziecie mogli przewieźć trzech pasażerów. Na przednich siedzeniach jest wystarczająco dużo miejsca na kolana i głowę. Bardzo wygodne siedzenia przeznaczone są do dłuższego podróżowania. Czytelność deski rozdzielczej jest bezproblemowa a jej ergonomika jest na bardzo wysokim poziomie. W tej serii, napęd na cztery koła posiadają tylko modele z wyższej półki, co prawdopodobnie jest największym minusem te serii.

Saab 9-3X 2.0T

Saab 9-3X 2.0T

Za napęd jest odpowiedzialny czterocylindrowy silnik o pojemności 1998cc, którego najwyższą siłą jest jedynie 210 koni mechanicznych przy 5300 obr./min i momencie obrotowym 300 Nm w granicach 2500 - 4000 ot/min. Nie są to najlepsze wyniki, ale samochód na drodze potrafi zaskoczyć swoją siłą i jakością jazdy. Przyśpieszenie z 0-100 km/h przebiega w czasie 8.2s i możecie przyśpieszać aż do maksymalnej szybkości 229 km/h. Na wyższych obrotach silnik traci na sile, dlatego nie ma sensu go zbytnio przeciążać. Samochód posiada napęd na cztery koła za co jest odpowiedzialny napęd Cross Wheel Drive (XWD). System gwarantuje przeniesienie 100% momentu obrotowego jedynie na jedno koło. Auto posiada sześciostopniową, manualną skrzynię biegów, która jest dostatecznie doładna i bardzo przyjemnie się z niej korzysta. Zużycie paliwa jest dość duże a to przez wysoką wagę samego auta i prawdopodobnie musicie się liczyć z zużyciem paliwa w granicach 10 litrów. Napęd na cztery koła działa bez najmniejszego problemu, ale nie oczekujcie od tego modelu żadnych sportowych rewelacji. Otrzymacie za to gwarancję wygody i jakości jazdy na każdym podłożu.

Saab 9-3X 2.0T

Saab 9-3X 2.0T

Saab 9-3X to trochę wyższy standard samochodu, który przoduje przede wszystkim dzięki swojemu świetnemu designowi oraz napędowi na cztery koła. Silnik jest wystarczająco silny a całość sprawia bardzo przyjemne wrażenie. Na rynku oficjalnie powinien pojawić się na początku lata.

Saab 9-3X 2.0T

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Saab 9-3X 2.0T


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.