Naprzód Audi A5 2.0 TDI Cabrio

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Audi A5 Cabrio już niedawno testowaliśmy, ale była to top wersja S5, która jest wyjątkowa jak w sile, tak i w cenie, za jaką jest prezentowana. Dziś spojrzymy na Audi A5 Cabrio z drugiego końca oferty cenowej, wyposażonego w silnik na diesel 2.0 TDI.

Audi A5 Cabrio już niedawno testowaliśmy, ale była to top wersja S5, która jest wyjątkowa jak w sile, tak i w cenie, za jaką jest prezentowana. Dziś spojrzymy na Audi A5 Cabrio z drugiego końca oferty cenowej, wyposażonego w silnik na diesel 2.0 TDI.

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Już zamknięta wersja A5 została okrzyknięta jednym z najpiękniejszych Audi w historii. Ciężko więc było designerom projektować kabriolet. Ponieważ stworzenie otwartej wersji, to nie tylko odcięcie dachu, jak się niektórym wydaje, ale takie dobranie odpowiednich proporcji, tak by kabriolet zachował swą dynamiczną linię nic nie tracąc na użyteczności. Wnętrze zostało przeniesione bez zmian z wersji coupe. W kwestii dachu Audi pozostaje wierne tradycji. Zamiast metalu nad głową mamy materiałowe poszycie. Jego składanie trwa 17 sekund, a rozkładanie 15 sekund. W pełni elektryczna czynność może być wykonana do prędkości 50 km/h Koncepcja dwurzwiowego i czteromiejscowego kabrioletu jest dość standardowa. Tylne siedzenia bez problemu pomieszczą dwie dorosłe osoby a komfort jazdy powinien być zadowalający. Samo wnętrze należy do całościowej linii desingowej, charakterystycznej dla Audi. Jest doskonale dopracowane a z punktu widzenia ergonomii, posiada wiele dobrych rozwiązań.

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Do napędu A5 Cabrio producent przewidział trzy motory benzynowe i dwa wysokoprężne V6. Najsłabsza jednostka to 1.8 TFSI o mocy 160 KM, druga to 2.0 TFSI w dwóch wariantach mocy i momentu: 180 KM i 320 Nm oraz 211 KM i 350 Nm. Na szczycie listy króluje silnik 3.2 FSI oddający w ręce kierowcy 265 KM i 330 Nm. Pod maskę S5 trafił 3-litrowy silnik V6 z kompresorem. Jego moc to 333 KM, a maksymalny moment obrotowy to 440 Nm osiągany w przedziale 2.900-5.300 obr./min. Jednym z największych plusów tego silnika, jest całkiem niskie zużycie paliwa. Podczas standardowej jazdy nieprzekroczy 8 litrów / 100 km a jeżeli będziecie bardziej się starać, możecie osiągnąć i niższe zużycie.

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

Audi A5 Cabrio z silnikiem 2.0 TDI w teście drogowym wypadło bardzo dobrze. Oferuje jakość i styl Audi oraz całkiem rozumne koszty eksploatacji. Silnik to nie żadny zawodnik i całkiem nam odpowiadał przede wszystkim swoim przyzwoitym poborem paliwa na średnich obrotach.

Audi A5 2.0 TDI Cabrio

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Audi A5 2.0 TDI Cabrio


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.